Anhörigcenter

Anhörigcenter finns för dig som hjälper och
vårdar någon som är sjuk
eller har en funktionsnedsättning.
Till Anhörigcenter kan du komma för
enskilda samtal eller för att delta i aktiviteter
och samtalsgrupper.

Om Anhörigcenter

På Anhörigcenter träffar du andra anhöriga.
Du kan delta i trevlig gemenskap och vara med på
aktiviteter.
Få enskilda stödsamtal eller vara med i samtalsgrupper.
Vi ger stöd till dig som har mist en anhörig.
Få taktilmassage eller koppla av i massagestol.
Du kan gå på föreläsningar och få kontakt
med föreningar genom Anhörigcenter.

Det kostar inget att besöka Anhörigcenter.

Här finns Anhörigcenter

Djurgårdsgatan 17c i Linköping.

Vi som arbetar på anhörigcenter

Vi som arbetar på Anhörigcenter har stor kunskap  
och erfarenhet  av arbete i vård och omsorg. 

Det är Leanlink som driver Anhörigcenter.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut