Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Eldningsförbud i Linköping och hela Östergötland. Läs mer här: http://www.linkoping.se/kommun-och-politik/kommunens-organisation/krisorganisation/

Växelvård

Du som anhörig kan få stöd att vårda din anhörig
genom växelvård.

Växelvård

Växelvård innebär att personen bor hemma och i
vårdboende i perioder.
Perioden på vårdboende kan vara 1 eller 2 veckor
i månaden.
Det finns platser för personer med demens och för
personer med fysisk funktionsnedsättning.

Ansökan

Du behöver ett beslut från socialförvaltningen för plats i  
växelvård.

Senast uppdaterad den 23 november 2016

Tillbaka Skriv ut