Ekbackens servicegrupp

Leanlink daglig verksamhet

 

Ekbackens servicegrupp

Det här kan du jobba med i Ekbackens servicegrupp

Flytta möbler. Hämta och lämna material.
Hjälpa till med vaktmästarjobb i huset.
Rensa rabatter och klippa gräsmattor.
Följa med en pensionär på promenad  
eller läsa tidningen för någon.

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
enligt LSS för att kunna jobba i Ekbackens servicegrupp .

Här finns Ekbackens servicegrupp

Ekbackens servicegrupp finns på Kvinnebyvägen 2
i samma hus som Ekbackens äldreboende.

Personal på Ekbackens servicegrupp

Det finns personal på
Ekbackens servicegrupp som arbetar
tillsammans med dig.
Personalen använder tecken som stöd om du behöver det.
Du får stöd av en arbetsterapeut för att
ditt jobb ska fungera bra.

Det är Leanlink som driver Ekbackens servicegrupp.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut