Ekbackens servicegrupp

Ekbackens servicegrupp

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med i Ekbackens servicegrupp

Flytta möbler. Hämta och lämna material.
Hjälpa till med vaktmästarjobb i huset.
Rensa rabatter och klippa gräsmattor.
Följa med en pensionär på promenad  
eller läsa tidningen för någon.

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
enligt LSS för att kunna jobba i Ekbackens servicegrupp .

Här finns Ekbackens servicegrupp

Ekbackens servicegrupp finns på Kvinnebyvägen 2
i samma hus som Ekbackens äldreboende.
Du kan ringa oss på telefonnummer 0722-21 34 65.

Personal på Ekbackens servicegrupp

Det finns personal på
Ekbackens servicegrupp som arbetar
tillsammans med dig.
Personalen använder tecken som stöd om du behöver det.

Det är Leanlink som driver Ekbackens servicegrupp.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 13 september 2017

Tillbaka> Skriv ut