Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Park och Service

Vill du jobba med transporter och trädgårdsarbete?
Park och Service är en arbetsplats som liknar
ett vanligt jobb och drivs av daglig verksamhet.

Daglig verksamhet Park & Service

 

Det här kan du jobba med på Park och
Service

Frakta material till återvinning.
Transportera möbler och annat.
Såga ved.
Plocka skräp och räfsa löv i Gamla Linköping.
Ta isär datorer.    

Park och Service är en arbetsplats för dig som har
ett beslut om daglig verksamhet enligt LSS.

Här finns Park och Service

Park och Service finns på Gamla Tannerforsvägen 17 A. 
Du kan ringa oss på telefonnummer 070 - 59 49 695

Personal på Park och Service

Det finns en personal i gruppen på Park och Service. 
Personalen använder tecken som stöd om du behöver.

Det är Leanlink som driver Park och Service.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 14 mars 2018

Tillbaka Skriv ut