Park och Service

På Park och Service kan du jobba med
transporter och trädgårdsarbete.
Park och Service är en arbetsplats som liknar ett vanligt jobb.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Daglig verksamhet Park & Service

 

Det här kan du jobba med på Park och Service

Transportera material till återvinning.

Transportera möbler och annat.

Såga ved.

Plocka skräp och kratta löv i  Gamla Linköping.

Här finns Park och Service

Park och Service finns på Gamla Tannerforsvägen 17 A. 

Så här jobbar vi på Park och Service

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som stöd.

Du är med och påverkar din  arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Park och Service.

Kontakta Leanlink Park och Service

070-594 96 95

Gamla Tanneforsvägen 17

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut