Park och Service

Leanlink daglig verksamhet

 

Vill du jobba med transporter och trädgårdsarbete?
Park och Service är en arbetsplats som liknar
ett vanligt jobb och drivs av daglig verksamhet.

Det här kan du jobba med på Park och
Service

Frakta material till återvinning.
Transportera möbler och annat.
Såga ved.
Plocka skräp och räfsa löv i Gamla Linköping.
Ta isär datorer.    

Park och Service är en arbetsplats för dig som har
ett beslut om daglig verksamhet enligt LSS.

Här finns Park och Service

Park och Service finns på Gamla Tannerforsvägen 17 A. 

Personal på Park och Service

Det finns en personal i gruppen på Park och Service. 
Personalen använder tecken som stöd om du behöver.
Du får stöd av en arbetsterapeut för att
ditt jobb ska fungera bra.

Det är Leanlink som driver Park och Service.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut