Hoppa till huvudinnehåll

Tinnerö daglig verksamhet

Tinnerö är en daglig verksamhet
för dig som har stort behov av stöd.
Vi jobbar ofta ute i området Tinnerö.
Våra lokaler finns i Lambohov.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Det här kan du jobba med på Tinnerö

Jobba  utomhus.

Såga och klyva ved.

Lämna ved vid grillplatser. 

Promenera i skogen och i Lambohov.

Lämna frukt till olika verksamheter.

Här finns Tinnerö daglig verksamhet

Tinnerö daglig verksamhet finns på Lantmannagatan 110.

Så här jobbar vi på Tinnerö

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Tinnerö.

Kontakta Tinnerö

013-20 68 02

Lantmannagatan 110

Senast uppdaterad den 22 juni 2018

Tillbaka Skriv ut