Tinnerö daglig verksamhet

Tinnerö är en daglig verksamhet
för dig som har stort behov av stöd.
Vi jobbar ofta ute i området Tinnerö.
Våra lokaler finns i Lambohov.

Leanlink daglig verksamhet

 

Så här fungerar det på Tinnerö

Du är med och planerar vad du ska göra.
Dina arbetsuppgifter är anpassade för dig.

På Tinnerö arbetar vi mycket utomhus.
Vi jobbar med att såga och klyva ved.
Vi är ute och går i skogen och i Lambohov.
En del dagar lagar vi mat ute. 

Tinnerö är till för dig som har
ett beslut om daglig verksamhet enligt LSS.

Här finns Tinnerö

Tinnerö finns på Lantmannagatan 110 i Lambohov.

Personal på Tinnerö

Personalen på Tinnerö har utbildning
för att ge dig med autism ett bra stöd. 
Personalen använder tecken som stöd.
Du får stöd av en arbetsterapeut för att
din dag ska fungera bra.

Det är Leanlink som driver Tinnerö daglig verksamhet.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut