Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Eldningsförbud i Linköping och hela Östergötland. Läs mer här: Eldningsförbud, mer information

Trädgårdsgruppen

Vill du arbeta utomhus?
På Trädgårdsgruppen kan du arbeta med
trädgårdsarbete och miljövård.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med i
Trädgårdsgruppen

Klippa gräs och sly. Trädgårdsarbete.
Leverera rättvisemärkt kaffe till verksamheter i kommunen.
Räfsa löv och skotta snö.

Trädgårdsgruppen är till för dig som har
ett beslut om daglig verksamhet enligt LSS. 

Här finns Trädgårdsgruppen

Trädgårdsgruppen finns på Ramstorpsgatan 54 i Majelden. 
Du kan ringa oss på telefonnummer 013 - 20 64 94.

Personal på Trädgårdsgruppen

På Trädgårdsgruppen arbetar flera personal.
Personalen har utbildning
för att ge dig med autism ett bra stöd. 
Personalen använder tecken som stöd
om du behöver det.

Det är Leanlink som driver Trädgårdsgruppen.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 13 september 2017

Tillbaka Skriv ut