Trädgårdsgruppen

På Trädgårdsgruppen kan du jobba med
trädgårdsarbete och miljövård.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med i Trädgårdsgruppen

Klippa gräs och sly.

Trädgårdsarbete.

Leverera rättvisemärkt kaffe till verksamheter i kommunen.

Kratta löv och skotta snö.

Här finns Trädgårdsgruppen

Trädgårdsgruppen finns på Ramstorpsgatan 54. 

Så här jobbar vi på Trädgårdsgruppen

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Trädgårdsgruppen.  

Kontakta Leanlink Trädgårdsgruppen

013-20 64 94

Ramstorpsgatan 54

Senast uppdaterad den 14 juli 2018

Tillbaka Skriv ut