Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Valla Folkhögskola

Vi jobbar med trädgård och service.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Valla folkhögskola

Klippa gräs och rensa rabatter.

Kratta löv och skotta snö. 

Jobba som vaktmästare.

Här finns Valla folkhögskola

Daglig verksamhet Valla folkhögskola ligger nära Vallastallet och universitetet.

Du kan gå, cykla eller åka buss eller färdtjänst hit.

Närmaste busshållplats heter Universitetet

Så här jobbar vi på Leanlink Valla folkhögskola

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Leanlink Valla Folkhögskola.

Kontakta Daglig verksamhet Valla folkhögskola

0730-48 41 10

Studievägen 22

Senast uppdaterad den 19 april 2024

Tillbaka Skriv ut