Valla Folkhögskola

På Valla folkhögskola finns en daglig verksamhet
som jobbar med trädgård och service.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Valla folkhögskola

Klippa gräs och rensa rabatter.

Kratta löv och skotta snö. 

Jobba som vaktmästare.

Här finns Leanlink Valla folkhögskola

Vi finns på Valla folkhögskola, Studievägen 22. 

Så här jobbar vi på Leanlink Valla folkhögskola

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Leanlink Valla Folkhögskola.

Kontakta Leanlink Valla folkhögskola

0730-48 41 10

Studievägen 22

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut