Företagsplatser

Vill du arbeta på ett företag men behöver stöd
på jobbet för att det ska fungera bra?
Företagsplatser har kontakt med
många arbetsplatser i Linköping.
Vi jobbar med att hitta en arbetsplats
som fungerar för dig.

Leanlink daglig verksamhet

 

Så här fungerar Företagsplatser

Vi hjälper dig att hitta rätt arbetsplats.
Du kan arbeta på ett lager, i ett servicehus eller affär. 
Personalen besöker dig på din arbetsplats
och ger dig stöd när det behövs.  
Det är viktigt att du kan jobba självständigt  
med stöd från personal och arbetskamrater.

Företagsplatser är till för dig som har  
ett beslut om daglig verksamhet enligt LSS.

Här finns Företagsplatser

Du kan besöka oss på Gamla Tannerforsvägen 17 A.
Vi besöker dig och ger dig stöd direkt på din arbetsplats.

Vi som arbetar med Företagsplatser

På företagsplatser jobbar fyra personer med att hitta
rätt arbetsplats för dig.
Företagsplatser ger dig stöd på jobbet när du behöver. 
Vi löser problem tillsammans med dig och dina
arbetskamrater.

Det är Leanlink som driver Företagsplatser.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut