Åleryds kafé

På Åleryds kafé säljer vi mat och fika.
Åleryds kafé är en arbetsplats som liknar ett vanligt jobb.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Åleryds kafé

Göra smörgåsar.

Koka kaffe.

Göra pajer och sallader.

 Baka kakor.

Sköta diskmaskinen.

Plocka bort och hålla snyggt i kafeét.

Stå i kassan och sälja fika och mat.

Tvätta arbetskläder.

Servera frukostbuffe.

Här finns Åleryds kafé

Åleryds kafé finns i Åleryds äldreboende på Ålerydsvägen 7 .

Så här jobbar vi på Åleryds kafé

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Åleryds kafé 

Kontakta Leanlink Åleryds kafé

013-26 34 65

Ålerydsvägen 7 (Åleryds äldreboende)

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut