Ekbackens kafé

Gillar du att göra mackor och träffa kunder?
På Ekbackens kafé säljer vi mat och fika.
Ekbackens kafé är en arbetsplats som liknar
ett vanligt jobb och drivs av daglig verksamhet.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Ekbackens
kafé

Baka kakor till kaféets gäster.
Göra smörgåsar och laga mat.
Plocka bort från borden och hålla snyggt i kaféet.
Stå i kassan och sälja fika och mat till gäster.

Ekbackens kafé är en arbetsplats för dig
som har ett beslut om daglig verksamhet enligt LSS eller
SoL.

Här finns Ekbackens kafé

Ekbackens kafé finns på Kvinnebyvägen 2
i samma hus som Ekbackens äldreboende.

Personal på Ekbackens kafé

Det finns personal på Ekbackens kafé. 
Personalen använder tecken som stöd om du behöver det.
Du får stöd av en arbetsterapeut för att
ditt jobb ska fungera bra.

Det är Leanlink som driver Ekbackens kafé.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut