ICA Maxi

Daglig verksamhet har en grupp som jobbar på
Ica Maxi med stöd av en handledare.
På Ica Maxi jobbar du med att plocka fram varor
och hålla snyggt i butiken.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Leanlink Ica Maxi

Packa upp varor på rätt plats i butiken. 

Fylla på varor.

Hänga upp kläder på galgar.

Hämta och ställa tillbaka varor som lämnats vid kassan.

Här finns Leanlink ICA Maxi

Vi finns på ICA Maxi på Tornby i Linköping.

Så här jobbar vi på Leanlink ICA Maxi

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Ica Maxi.

Kontakta Leanlink ICA Maxi

0730-47 47 41

Västra Svedengatan 12

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut