ICA Maxi

Vill du arbeta i butik?
På ICA Maxi jobbar du med att plocka fram varor
och hålla snyggt i butiken.
Daglig verksamhet har en grupp som jobbar
på ICA Maxi med stöd av en arbetshandledare.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Leanlink ICA
Maxi

Packa upp varor på rätt plats i butiken.
Städa och hålla snyggt i hyllorna.
Fylla på varor när något tar slut.
Hänga upp kläder på galgar.
Hämta och ställa tillbaka varor som lämnats vid kassan.  

ICA Maxi är en arbetsplats för dig som har  
ett beslut om daglig verksamhet enligt LSS.

Här finns Leanlink ICA Maxi

Vi finns på ICA Maxi på Tornby i Linköping.

Personal på Leanlink ICA Maxi

Det finns en personal i gruppen på ICA Maxi som
arbetar tillsammans med dig.
Personalen använder tecken som stöd om du behöver.
Du får stöd av en arbetsterapeut för att ditt jobb
ska fungera bra.

Det är Leanlink som driver den
dagliga verksamheten på ICA Maxi.  
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut