Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Kafé Kollektivet

På Kafé Kollektivet säljer vi fika till studenter.
Kafé Kollektivet är en arbetsplats som liknar ett
vanligt jobb.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet Kafé Kollektivet

 

Det här kan du jobba med på Kafe Kollektivet

Göra smörgåsar.
Baka kakor.
Sköta diskmaskinen.
Plocka bort och hålla snyggt i kafeét.  
Stå i kassan.
Göra fika till konferenser.

Här finns Kafé Kollektivet

Kafé Kollektivet finns på Ågatan 55.
Du kan ringa oss på telefonnummer 0725-800818

Så här jobbar vi på Kafé Kollektivet

Vi planerar ditt jobb tillsammans.
Du vet vad som ska hända.
Du vet vad du ska jobba med.
Personalen kan Tecken som Stöd.
Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb.

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Kafé Kollektivet.

 

Senast uppdaterad den 22 april 2018

Tillbaka Skriv ut