Poliskaféet

På Poliskaféet säljer vi mat och fika
till personalen i polishuset.
Poliskaféet är en arbetsplats som liknar
ett vanligt jobb.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Poliskaféet

Koka kaffe.

Göra frukost.

Göra smörgåsar.

Baka pajer och göra sallader.

Baka kakor.

Sköta diskmaskinen.

Plocka bort och hålla snyggt i kafeét. 

Stå i kassan och sälja fika och mat.

Här finns Poliskaféet

Poliskaféet finns i polishuset på Brigadgatan 13.

Så här jobbar vi på Poliskaféet

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Poliskaféet.

Kontakta Leanlink Poliskaféet

010 - 5665190

Brigadgatan 13 (i polisens lokaler)

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut