Poliskaféet

Gillar du att göra mackor och träffa kunder?
På Poliskaféet säljer vi mat och fika
till personalen i polishuset,
och personer som är på kurs.
Poliskaféet är en arbetsplats som liknar
ett vanligt jobb och drivs av daglig verksamhet.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Poliskaféet

Koka kaffe.
Göra frukost.
Göra smörgåsar.
Laga mat.
Baka kakor.
Sköta diskmaskinen.
Plocka bort och hålla snyggt i kafeét.
Stå i kassan och sälja fika och mat. 

Poliskaféet är en arbetsplats för dig som har
ett beslut om daglig verksamhet enligt LSS.

Här finns Poliskaféet

Poliskaféet finns i polishuset på Brigadgatan 13.

Personal på Poliskaféet

Det finns en personal på Poliskaféet. 
personalen använder tecken som stöd om du behöver.
Du får stöd av en arbetsterapeut för att
ditt jobb ska fungera bra.

Det är Leanlink som driver Poliskaféet.  
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut