Klippan

Klippan är för dig som vill göra olika aktiviteter.
Du får göra aktiviteter som du tycker om och mår bra av.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Klippan

Vi lagar mat och bakar.

Vi spelar spel, pysslar, tecknar, sjunger och spelar musik.

Vi promenerar nära vårt hus eller i skogen .

Vi åker buss  när vi handlar och gör olika aktiviteter.  

Här finns Klippan

Vi finns på Lantmannagatan 171.

Så här jobbar vi på Klippan

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Klippan.

Kontakta Leanlink Klippan

013-20 59 51

Lantmannagatan 171

Senast uppdaterad den 22 juni 2018

Tillbaka Skriv ut