KulTuren

På KulTuren arbetar vi med sång och musik,
teater och skapande verksamhet.
Vi har föreställningar med teater och musik för publik.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på KulTuren

Gjuta i betong.

Färg och form ochmåla tavlor.

Göra smycken och figurer i glas.

Spela teater i teatergruppen ”KulpåScen”.

Sjunga och spela musik till exempel 
visor, pop, rock och dansband.

Prova att spela olika instrument.

Odla grönsaker och blommor. 

Laga mat.

Här finns KulTuren

KulTuren finns på Skogslyckegatan 18 C.

Så här jobbar vi på KulTuren

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på KulTuren. 

Bilder KulTuren - "välkommen till en dag på KulTuren"

Klicka på länken nedan för att se bilder från KulTuren. 

Kontakta Leanlink KulTuren

013- 26 36 23

Skogslyckegatan 18c

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut