Fortsatt eldningsförbud i Linköping och hela Östergötland: Eldningsförbud, mer information

Årstiden

Årstiden är en verksamhet för äldre där du kan
delta i många olika aktiviteter.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Årstiden daglig verksamhet

 

Det här kan du göra på Årstiden

Laga mat och baka.

Läsa.

Träna i gym.

Spela spel.

Lyssna på musik och sjunga.

Rita och måla.

Sy.

På sommaren gör vi kortare utflykter och promenader.

Vi lagar mat och ordnar fest vid jul, påsk och andra högtider.

Vi har kräftskiva i augusti och nobelfest i december.

Vi har årstidsbundna pyssel aktiviteter.

Här finns Årstiden

Årstiden finns på Överstegatan 22. 

Så här jobbar vi på Årstiden

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Årstiden. 

Kontakta Leanlink Årstiden

013-20 58 39

Överstegatan 22

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut