Årstiden

Årstiden är en daglig verksamhet för äldre
där du kan delta i många olika aktiviteter.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du delta i på Årstiden

Laga mat och baka
Läsa
Träna i gym
Spela spel
Lyssna på musik och sjunga karaoke
Rita och måla
Sy

Under sommaren är gruppen ute mer tillsammans.
Vi går promenader och gör utflykter.

Gruppen lagar mat och ordnar fest vid jul, påsk
och andra högtider.
Vi har kräftskiva i augusti och nobelfest i december. 

Årstiden är en verksamhet för dig
som har ett beslut om daglig verksamhet enligt LSS.

Här finns Årstiden

Årstiden finns på Överstegatan 22. 

Personal på Årstiden

Det finns två personal på Årstiden.
Personalen använder tecken som stöd om du behöver det.

Du får stöd av en arbetsterapeut för att
ditt jobb ska fungera bra.

Det är Leanlink som driver Årstiden.
Leanlink ägs av Linköpings kommun.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut