Guldkanten - en grupp för äldre

Guldkanten är till för dig som är äldre.
Du är med i aktiviteter som du tycker om och mår bra av.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

>

Det här kan du göra på Guldkanten

Baka.

Spela Musikbingo.

Sjunga tillsammans med en trubadur.

Uppleva med dina sinnen.
Till exempel smaka, lukta, se, känna och lyssna.

Se på film.

Göra nyttiga saker i hälsokök.

Vara med i samtalsgrupp.

Vara med i läsgrupp.

Använda iPad.

Gå till återvinningen.

Pyssla, sy och arbeta med träslöjd.

Här finns Guldkanten

Guldkanten finns på Skäggetorps centrum 2D.

Så här jobbar vi på Guldkanten

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från Socialförvaltningen för att jobba på Guldkanten.

Kontakta Leanlink Guldkanten

013-20 73 00, 013-20 64 60

Skäggetorps Centrum 2 D

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut