Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Navet

På Navet gör vi olika aktiviteter.
Du kan arbeta ensam och i grupp.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Navet

Musik.

Gå promenader.

Åka på utflykter.

Spela spel.

Bordsarbete.

Tecken som stöd.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Navet kan du arbeta med stöd av personal.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Daglig verksamhet Navet ligger i Hackefors.

Du kan åka buss eller färdtjänst hit.

Närmaste busshållplats heter Hackefors.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Navet behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Navet

013-20 78 57

Hackeforsvägen 1

Senast uppdaterad den 19 april 2024

Tillbaka Skriv ut