Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Eldningsförbud i Linköping och hela Östergötland. Läs mer här: http://www.linkoping.se/kommun-och-politik/kommunens-organisation/krisorganisation/

Navet

Navet är till för dig som gillar att
jobba med olika saker.
Du kan jobba både ensam och i grupp.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du göra på Navet

Pyssla, som att måla, klippa och klistra.
Vi sjunger och spelar musik.
Vi har gymnastik och rörelse i grupp. 
Tillsammans bakar vi kakor och matbröd.
Vi spelar spel och arbetar med datorer.
Vi går promenader.
Vi gör utflykter med vår bil. 
I vår läsgrupp läser vi böcker och tidningar. 
Du kan arbeta med att sortera och lägga
saker i ordning.
Du kan lägga pussel.
Du kan sy och brodera.

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet 
enligt LSS för att jobba på Navet.

Här ligger Navet

Navet ligger på Hackeforsvägen 1. 
Du kan ringa oss på telefonnummer 013 - 20 78 57.

Personal på Navet

Personalen har utbildning för att ge dig
med utvecklingstörning och autism ett bra stöd. 
Personalen använder TSS tecken som stöd.

Det är Leanlink som driver Navet.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 22 april 2018

Tillbaka Skriv ut