Navet

Navet är för dig som vill jobba med olika aktiviteter.
Du kan jobba både ensam och i grupp.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du göra på Navet

Pyssla som att måla, klippa och klistra.

Sjunga och spela musik.

Gymnastik och rörelse i grupp.

Baka kakor och matbröd.

Spela spel och jobba med datorer.

Gå promenad.

Åka på utflykter med vår bil.

Delta i grupp som läser tidningar och böcker. 

Sortera och lägga lika på lika.

Lägga pussel.

Sy och brodera.

Här ligger Navet

Navet finns på Hackeforsvägen 1. 

Så här jobbar vi på Navet

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Navet.

Kontakta Leanlink Navet

013-20 78 57

Hackeforsvägen 1

Senast uppdaterad den 22 juni 2018

Tillbaka Skriv ut