Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Skägget

På Skägget jobbar vi med att packa varor.
Vi jobbar med färg och textil.
Skägget har en butik där vi säljer det vi tillverkar.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Skägget

Räkna och packa formar till företag.
Räkna och packa hälsokost till företag.
Trycka på tyg och disktrasor.
Väva och sy.
Läsa och prata om nyheter. 

Här finns Skägget

Skägget finns på Skäggetorps centrum 30.
Du kan ringa oss på telefonnummer 013 - 20 79 13

Så här jobbar vi på Skägget

Vi planerar ditt jobb tillsammans.
Du vet vad som ska hända.
Du vet vad du ska jobba med.
Personalen kan Tecken som Stöd.
Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb.

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Skägget. 

Senast uppdaterad den 22 april 2018

Tillbaka Skriv ut