Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Snicken

På Snicken jobbar vi med olika aktiviteter.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Snicken

Utomhusaktiviteter.

Bilutflykter.

Promenader.

Lyssna på musik och sjunga.

Teckengrupp.

Lätt gymnastik.

Sortering och återvinning.

Duka och diska.

Baka.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

På Snicken kan du arbeta med stöd av personal.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

Snicken ligger i Hackefors.

Du kan åka buss eller färdtjänst hit.

Närmaste busshållplats heter Hackefors.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Snicken behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Snicken

013-20 87 40

Hackeforsvägen 1

Senast uppdaterad den 19 april 2024

Tillbaka Skriv ut