Snicken

Tycker du om att röra på dig?
Hos oss kan du jobba med ved,
elmätare och elkablar.

Snicken, Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Snicken

Såga och klyva ved.
Såga slipa och måla trä.
Ta isär elmätare och elkablar.
Flytta och sortera metaller och plast.
Utomhusgrupper.
Tecken som stöd.
Punktskrift. Städa.
Duka och diska.

Snicken är en arbetsplats för dig som har
ett beslut om daglig verksamhet enligt LSS.

Här finns Snicken

Snicken finns på Hackeforsvägen 1 i Linköping.

Personal på Snicken

Personalen har utbildning
för att ge dig med autism ett bra stöd. 
Personalen använder
tecken som stöd om du behöver.
Du får stöd av en arbetsterapeut för att
din dag på Snicken ska fungera bra.

Det är Leanlink som driver Snicken.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut