Snicken

På Snicken kan du jobba i utomhusgrupper,
lyssna på musik och sjunga, såga och klyva ved.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Snicken, Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Snicken

Utomhusgrupper.

Lyssna på musik och sjunga.

Teckengrupp.

Såga och klyva ved.

Måla och skapa.

Sortera och återvinna metaller och plast.

Punktskrift.

Duka och diska.

Här finns Snicken

Snicken finns på Hackeforsvägen 1.

Så här jobbar vi på Snicken

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb.

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Snicken. 

Kontakta Leanlink Snicken

013-20 87 40

Hackeforsvägen 1

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut