IT-pall

Vi på IT-pall monterar och packar varor till företag.
I Ullared och på Maxi finns varor som IT-pall har packat.
Det är ett roligt och omväxlande arbete.
IT-pall är en arbetsplats som drivs av daglig verksamhet.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på IT-pall

Du arbetar med många olika arbetsuppgifter på IT-pall.
Montera isskrapor.
Packa olika varor som schampo, tvål, deodorant och hårfärg.
Sätta på etiketter.
Packa frukt. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
enligt LSS för att jobba på IT-pall.

Här finns IT-pall

IT-pall ligger på Gamla Tanneforsvägen 17 A.   
Du kan ringa oss på telefonnummer 013 - 20 52 69.

Personal på IT-pall

Du arbetar tillsammans med personalen.
All personal kan använda tecken som stöd
om du behöver.
En personal kan teckenspråk som döva använder.

Det är Leanlink som driver IT-pall. 
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 13 september 2017

Tillbaka> Skriv ut