Vi på IT-pall monterar och packar varor till företag.
I Ullared och på Maxi finns varor som IT-pall har packat.
Det är ett roligt och omväxlande arbete.
IT-pall är en arbetsplats som drivs av daglig verksamhet.

Det här kan du jobba med på IT-pall

Du arbetar med många olika arbetsuppgifter på IT-pall.
Montera isskrapor.
Packa olika varor som schampo, tvål, deodorant och hårfärg.
Sätta på etiketter.
Packa frukt. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
enligt LSS för att jobba på IT-pall.

  

 

Här finns IT-pall

IT-pall ligger på Gamla Tanneforsvägen 17 A.            

Personal på IT-pall

Du arbetar tillsammans med personalen.
All personal kan använda tecken som stöd
om du behöver.
En personal kan teckenspråk som döva använder.
Du får stöd av en arbetsterapeut för att
ditt jobb ska fungera bra. 

Det är Leanlink som driver IT-pall. 
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut