Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet IT-pall

På IT-pall jobbar vi med att paketera saker
som sedan säljs i affärer.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på IT-pall

Paketera saker.

Montera ihop saker.

Sätta etiketter på kartonger eller andra produkter.

Vika kartonger.

Arbetet 

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

När du jobbar på IT-pall har du stöd av personal,

men du behöver kunna arbeta lite självständigt.

Måltider

Vi beställer lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill ha lunch.

Räkning för lunchen skickar vi hem till dig.

Du kan ta med egen lunch och värma här.

Alla som arbetar här får en frukt om dagen.

Hitta till oss

IT-pall ligger i Tannefors.

Du kan gå, cykla, åka buss eller färdtjänst till oss.

Närmaste busshållplats heter Tannefors Center.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på IT-pall behöver du ett

beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta IT-pall

013-20 52 69

Gamla Tanneforsvägen 17A

Senast uppdaterad den 19 april 2024

Tillbaka Skriv ut