Tornby daglig verksamhet

På Tornby jobbar vi med att montera och packa varor.
Tornby en arbetsplats för dig som tycker om
att jobba med händerna.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Tornby

Räkna och packa hälsokosttabletter.

Packa bakformar och packa pajformar.

Sätta etiketter på förpackningar. 

Svetsa igen påsar.

Delta i grupper som läser böcker och pratar om nyheter.

Måla i en målargrupp.

Här finns Tornby

Tornby ligger på Generalsgatan 4.

Så här jobbar vi på Tornby

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Tornby. 

Kontakta Leanlink Tornby

013-20 89 03

Generalsgatan 4

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut