Tornby daglig verksamhet

På Tornby jobbar vi med att montera
och packa varor till företag.
Gillar du att vara noggrann och jobba med
händerna är Tornby en arbetsplats för dig.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Tornby

Räkna och packa hälsokosttabletter.
Packa formar till bakning.
Skruva ihop tvålautomater.
Svetsa igen påsar med en maskin.
På Tornby finns två grupper som läser och
pratar om nyheter.
En grupp målar tillsammans. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
enligt LSS för att jobba på Tornby.

Här finns Tornby

Tornby ligger på Generalsgatan 4.
Det tar 15 minuter att gå från resecentrum till Tornby.
Du kan ringa oss på telefonnummer 013 - 20 89 03.

Personal på Tornby

Det finns personal på Tornby som arbetar
tillsammans med dig. 
Personalen har utbildning
för att ge dig med autism ett bra stöd.

Det är Leanlink som driver Tornby daglig verksamhet.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 13 september 2017

Tillbaka Skriv ut