Hårddiskarna

På Hårddiskarna kan du skapa foto och film.
Vi använder kameror och datorer i arbetet.

Hårddiskarna daglig verksamhet

 

Det här kan du göra på Hårddiskarna

Arbeta med fotografering.

Göra egen film.

Skapa bilder och foton med hjälp av dator.

Skanna dokument.

Ominstallera och ge viss service av datorer.

Hårddiskarna är en arbetsplats för dig som har
ett beslut om daglig verksamhet enligt LSS. 

Här finns Hårddiskarna

Hårddiskarna finns på Gamla Tanneforsvägen 17 A.
Du kan ringa oss på telefonnummer 013 - 26 35 41.

Personal på Hårddiskarna

Det finns personal på Hårddiskarna som
arbetar tillsammans med dig.

Det är Leanlink som driver Hårddiskarna.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 24 september 2017

Tillbaka> Skriv ut