Fortfarande eldningsförbud i Linköping och hela Östergötland. Läs mer här: Eldningsförbud, mer information

Radio Leo

Radio Leo är en studio som gör egna radioprogram.
Här jobbar du som reporter på en radiostation.
Radio Leo gör program som vi själva vill lyssna på.
Radio Leo är en arbetsplats som liknar ett vanligt jobb.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Radio Leo

Göra reportage till radioprogram.

Intervjua personer.

Skriva recensioner om film, spel och musik. 

Här finns Radio Leo

Radio Leo finns på Gamla Tannerforsvägen 17 A.

Radio Leo har en egen webbplats.

Så här jobbar vi på Radio Leo

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Radio Leo.

Kontakta Leanlink Radio Leo

072-539 93 00

Gamla Tanneforsvägen 17

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut