Hårddiskarna

Vill du jobba med datorer?
Hos hårddiskarna kan du jobba med att
laga datorer.
Hårddiskarna är en arbetsplats som liknar
ett vanligt jobb och drivs av daglig verksamhet.

Hårddiskarna, Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Hårddiskarna

Skruva isär datorer.
Sortera delar från datorer
och lämna till återvinningscentralen.
Reparera och installera datorer. 

Hårddiskarna är en arbetsplats för dig som har
ett beslut om daglig verksamhet enligt LSS.      

     

 

Här finns Hårddiskarna

Hårddiskarna finns på Gamla Tannerforsvägen 17 A.

Personal på Hårddiskarna

Det finns personal på Hårddiskarna som
arbetar tillsammans med dig.
Personalen använder tecken som stöd om
du behöver.
Du får stöd av en arbetsterapeut för att
ditt jobb ska fungera bra.

Det är Leanlink som driver Hårddiskarna.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut