Radio Leo

Leanlink daglig verksamhet

 

Radio Leo är en studio som gör egna radioprogram.
Här arbetar du som reporter på en radiostation.
Radio Leo gör program som vi själva vill lyssna på.
Radio Leo är en arbetsplats som liknar
ett vanligt jobb och drivs av daglig verksamhet Leanlink.

Det här kan du jobba med på Radio Leo

Göra reportage till radioprogram.
Intervjua personer.
Skriva recensioner om film, spel och musik. 

Radio Leo är en arbetsplats för dig som har
ett beslut om daglig verksamhet enligt LSS.

Här finns Radio Leo

Radio Leo finns på Gamla Tannerforsvägen 17 A.

Radio Leo har en egen webbplats:

Personal på Radio Leo

Det finns en personal på Radio Leo.
Du får stöd av en arbetsterapeut för att
ditt jobb ska fungera bra.

Det är Leanlink som driver Radio Leo. 
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut