Fixarna

Fixarna är till för dig som behöver en lugn miljö
och mycket stöd av personal.
Vi jobbar bland annat med att packa
och köra ut fruktkorgar till några verksamheter.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Fixarna

Packa och leverera fruktkorgar.
Hämta och lämna material.
Göra inköp och köra grejor till verksamheter.
Laga mat och baka.
Skruva isär maskiner och återvinna metall. 

Fixarna är till för dig som har ett beslut
om daglig verksamhet enligt LSS.

Här finns Fixarna

Fixarna finns på Skogslyckegatan 18c i Johannelund. 

Personal på Fixarna

Personalen på Fixarna har utbildning
för att ge dig med autism ett bra stöd.
Du får stöd av en arbetsterapeut för att
ditt jobb ska fungera bra.

Det är Leanlink som driver Fixarna.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut