Fixarna

Fixarna är till för dig som behöver en lugn miljö
och mycket stöd av personal.
Vi jobbar med att packa och
köra ut fruktkorgar till verksamheter.
Tillsammans skapar vi bra dagar

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Fixarna

Packa och köra ut fruktkorgar.

Hämta och lämna material.

Göra inköp och köra saker till verksamheter.

Laga mat och baka.

Jobba med återvinning.

Här finns Fixarna

Fixarna finns på Skogslyckegatan 18C i Johannelund. 

Så här jobbar vi på Fixarna

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Fixarna. 

Kontakta Leanlink Fixarna

013-20 69 44

Skogslyckegatan 18c

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut