Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Hajkarna

Hajkarna är en liten grupp
för dig som behöver mycket stöd.
Hos Hajkarna jobbar vi med aktiviteter
som du tycker om och mår bra av.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Hajkarna

Du är med och bestämmer vad du ska göra under dagen.
Vi vill att din dag ska vara trygg
och att du vet vad som ska hända under dagen.

På Hajkarna är vi mycket utomhus.
En del dagar lagar vi mat över eld. 
Jobbar i vårt trädgårdsland.
Lyssnar på musik eller läser en bok tillsammans. 

Hajkarna  är till för dig som har
ett beslut om daglig verksamhet enligt LSS.

Här finns Hajkarna

Hajkarna finns på Vallavägen 10B i Linköping.
Du kan ringa oss på telefonnummer 013 - 20 62 77.

Personal på Hajkarna

Personalen på Hajkarna har utbildning
för att ge dig med autism ett bra stöd. 
Personalen använder tecken som stöd.

Det är Leanlink som driver Hajkarna.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 5 maj 2018

Tillbaka Skriv ut