Hajkarna

Hajkarna är en liten grupp för dig som behöver mycket stöd.
På Hajkarna jobbar vi med aktiviteter
som du tycker om och mår bra av.
Vi vill att du ska känna dig trygg.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Hajkarna

Vara ute i naturen året runt.

Laga mat utomhus.

Äta mat utomhus.

Lyssna på musik och högläsning.

Baka.

Jobba i trädgården.

Sinnesstimulering.

Här finns Hajkarna

Hajkarna finns på Halshöga gård 1 i Tinneröomådet.

Så här jobbar vi på Hajkarna

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Hajkarna. 

Kontakta Leanlink Hajkarna

013-20 62 77

Halshöga gård 1

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut