Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Hajkarna

Hajkarna är en liten grupp för dig som
behöver stöd av personal.
Vi skapar bra dagar tillsammans!

Det här kan du jobba med på Hajkarna

Arbeta i trädgården.

Gå promenader.

Laga mat och grilla.

Baka.

Lyssna på musik.

En trubadur kommer en halv dag i veckan.

Lyssna på högläsning eller ljudböcker.

Titta på film.

Använda ipad.

Måla.

Lägga pussel.

Gjuta i betong.

Arbetet

Du är med och bestämmer vad du ska göra under

dagarna på Hajkarna.

Måltider

På Hajkarna äter vi lunch som vi har lagat tillsammans.

Alla får en frukt om dagen.

Hitta till oss:

Hajkarna finns i ett hus i Tinnerö naturreservat.

Du kan åka färdtjänst till oss.

Personalen kan hjälpa dig till och

från färdtjänsten.

Det finns en ramp till entrén.

Huset har en övervåning, dit finns ingen hiss.

Beslut om daglig verksamhet

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet

från Socialförvaltningen för att arbeta hos oss.

Kontakta Hajkarna

013-20 62 77

Halshöga gård 1

Senast uppdaterad den 12 april 2024

Tillbaka Skriv ut