Oasen

Oasen är en liten grupp
för dig som behöver mycket stöd.
På Oasen jobbar vi med aktiviteter
som du tycker om och mår bra av.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba på Oasen

Promenader i närområdet.

Åka på utflykt i vår minibuss.

Åka till skogen och promenera.

Hämta lunch.

Besöka Händelseriket.

Gå till återvinningen.

Här finns Oasen

Oasen finns på Attorpsgatan 13.

Så här jobbar vi på Oasen

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Oasen.

Kontakta Leanlink Oasen

013-20 68 76

Attorpsgatan 13

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut