Oasen är en liten grupp
för dig som behöver mycket stöd.
På Oasen jobbar vi med aktiviteter
som du tycker om och mår bra av.

Det här kan du göra på Oasen

Gå och handla i mataffären.
Baka bröd.
Vi går i skogen och ibland äter vi mat ute.
Gå till återvinningen.
Måla och sy.
Ibland sjunger och spelar vi musik tillsammans.
Vi läser böcker tillsammans. 

Oasen är till för dig som har
ett beslut om daglig verksamhet enligt LSS.

Här finns Oasen

Oasen finns på Fanjunkaregatan 1 i Linköping.

Personal på Oasen

Personalen på Oasen har utbildning
för att ge dig med autism ett bra stöd. 
Personalen använder tecken som stöd.
Du får stöd av en arbetsterapeut för att
din dag ska fungera bra.

Det är Leanlink som driver Oasen.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut