Tinnerö daglig verksamhet

Tinnerö är en daglig verksamhet
för dig som har stort behov av stöd.
Vi jobbar ofta ute i området Tinnerö.
Våra lokaler finns i Lambohov.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Tinnerö

Jobba  utomhus.

Såga och klyva ved.

Promenera i skogen och i Lambohov.

Laga mat utomhus. 

Här finns Tinnerö daglig verksamhet

Tinnerö daglig verksamhet finns på Lantmannagatan 110.

Så här jobbar vi på Tinnerö

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Tinnerö.

Kontakta Leanlink Tinnerö daglig verksamhet

013-20 68 02

Lantmannagatan 110

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut