Hoppa till huvudinnehåll

Torpet

Torpet är till för dig som behöver en lugn miljö
och mycket stöd av personal.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Det här kan du jobba med på Torpet

Vara ute i naturen.

Åka på utflykt.

Promenader.

Här finns Torpet

Torpet finns på Skogslyckegatan 18 C..  

Så här jobbar vi på Torpet

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Torpet. . 

Kontakta Torpet

013-20 78 06

Skogslyckegatan 18c

Senast uppdaterad den 4 augusti 2020

Tillbaka Skriv ut