Torpet är till för dig som behöver en lugn miljö
och mycket stöd av personal.
På Torpet har vi olika aktiviteter.

Det här kan du göra på Torpet

Vara ute i naturen.
Åka på utflykt.
Promenader.

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
enligt LSS för att jobba på Torpet.

Här finns Torpet

Torpet finns på Skogslyckegatan 18c i Johannelund. 

Personal på Torpet

Personalen på Torpet har utbildning
för att ge dig med autism ett bra stöd.
Du får stöd av en arbetsterapeut för att
ditt jobb ska fungera bra.

Det är Leanlink som driver Torpet.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut