Westmansgatan

Westmansgatan är en mindre grupp för dig
som behöver mycket stöd av personal.
Tillsammans gör vi din dag till en bra dag!

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här gör vi på Westmansgatan

Vi har olika aktiviteter för att du ska må bra
och utvecklas.
Vi är ute och går i närheten av
Westmangatan och i Vallaskogen.
Vi har aktiviteter med musik.
Vi åker med vår buss till sopåtervinningen.

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
enligt LSS för att vara på Westmansgatan.

Här ligger Westmansgatan

Westmangatan ligger på Westmangatan 72 i Linköping.
Du kan ringa oss på telefonnummer 013 - 20 60 71.

Personal på Westmansgatan

Personalen har utbildning för att ge dig
med utvecklingstörning och autism ett bra stöd. 
Personalen använder TSS tecken som stöd.

Det är Leanlink som driver Westmansgatan.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 13 september 2017

Tillbaka> Skriv ut