Westmansgatan

Leanlink daglig verksamhet

 

Westmansgatan är en mindre grupp för dig
som behöver mycket stöd av personal.
Tillsammans gör vi din dag till en bra dag!

Det här gör vi på Westmansgatan

Vi har olika aktiviteter för att du ska må bra
och utvecklas.
Vi är ute och går i närheten av
Westmangatan och i Vallaskogen.
Vi har aktiviteter med musik.
Vi åker med vår buss till sopåtervinningen.

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
enligt LSS för att vara på Westmansgatan.

Här ligger Westmansgatan

Westmangatan ligger på Westmangatan 72 i Linköping.

Personal på Westmansgatan

Personalen har utbildning för att ge dig
med utvecklingstörning och autism ett bra stöd. 
Personalen använder TSS tecken som stöd.
Du får stöd av en arbetsterapeut för att
din dag ska fungera bra.

Det är Leanlink som driver Westmansgatan.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut