Westmansgatan

Westmansgatan är en mindre grupp för dig
som behöver mycket stöd av personal.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Leanlink daglig verksamhet

 

Det här kan du jobba med på Westmansgatan

Olika aktiviteter för att du ska må bra och utvecklas.

Vi promenerar i närheten av Westmansgatan och Vallaskogen.

Vi har aktiviteter med musik.

Vi åker till återvinningen. 

Här finns Westmansgatan

Westmangatan finns på Westmangatan 72.

Så här jobbar vi på Westmansgatan

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Westmansgatan.

Kontakta Leanlink Westmansgatan

013-20 60 71

Westmansgatan 72

Senast uppdaterad den 13 juli 2018

Tillbaka Skriv ut