Eldningsförbud i Linköping och hela Östergötland. Läs mer här: Eldningsförbud, mer information

Diamanten

Diamanten är en dagverksamhet, för dig
som har en psykisk eller
neuropsykiatrisk funktionsnedsättning.
Diamanten är en öppen verksamhet och du
behöver inget beslut för att komma till oss.

Det här händer på Diamanten

Det som ska hända på Diamanten planerar
besökare och personal tillsammans.
Gemenskap med andra är viktig på Diamanten.

Vi lagar mat och bakar.
Vi arbetar med friskvård och har en motionsgrupp.
Du kan snickra i vår verkstad eller göra andra hantverk.
Vi har dator med internet att använda.
Vi planerar och gör utflykter tillsammans.

Här finns Diamanten

Diamanten ligger på Evastigen 21 B i Ljungsbro.
Vi har öppet måndag till fredag varje vecka.
Vi har även öppet en kväll och en lördag varje månad.
Du kan ringa oss på telefonnummer 013 - 20 67 92.

Det är Leanlink som driver Diamanten.
Linköpings kommun äger Leanlink.

Kontakta Diamanten

013- 20 67 92

Evastigen 21B

Senast uppdaterad den 21 juni 2018

Tillbaka Skriv ut