Stödboende Attendo

Attendo driver tre bostäder med stöd till personer
med psykisk funktionsnedsättning i Linköping.
I alla tre bostäderna arbetar personal hela dygnet.
I alla våra boenden finns kök och rum som
vi använder tillsammans.

Blåklockan

Det finns fem lägenheter på Blåklockan.
Blåklockan ligger mitt i Linköping på Ågatan 4.

Ekhagagatan

Ekhagagatan ligger i Ekholmen och har tolv lägenheter.
Lägenheterna ligger i två enplanshus.
Varje lägenhet har egen uteplats.

Fornvägen

Boendet på Fornvägen har två hus med sju lägenheter.
Fornvägens  personal ger stöd till
ytterliggare två lägenheter i närheten.
Fornvägen ligger i stadsdelen Ullstämma.

Kontakta oss

Om du vill veta mer om Blåklockan, Ekhagagatan och
Fornvägen ringer du till verksamhetschef
Pernilla Nilsson 0761-45 89 29.

För att få ett stödboende behöver du ett beslut från
socialkontoret i Linköping.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut