Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Eldningsförbud i Linköping och hela Östergötland. Läs mer här: http://www.linkoping.se/kommun-och-politik/kommunens-organisation/krisorganisation/

Stödboende Vis Vitalis

Vis Vitalis driver Nybro som är ett boende
med särskild service för dig har
en psykisk funktionsnedsättning.
Boendet ligger på landet i utkanten av Linköping.

Det finns sju lägenheter på Nybro i två hus.
Alla lägenheter har egen ingång.

Personal arbetar hela dygnet på Nybro och går att nå
i boendet eller på telefon.

Nybro drivs av företaget Vis Vitalis som startade
boendet 2004.

Kontakta oss

Om du vill veta mer om Nybro i Linköping
kan du ringa till oss på telefon 013-10 12 26.

För att få stödboende behöver du ett beslut från
socialkontoret i Linköping.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka Skriv ut