Råd & Stöd mottagning

Mottagningen kan ge stöd och hjälp
när du har personliga problem.
Du kan ringa till oss för att diskutera
ditt problem och få veta mer om
stöd som kommunen kan ge dig.
Hos oss kan du boka tid
för ett personligt samtal.

Mottagningen kan ge stöd

Ger information om stöd som kommunen
kan ge till dem som bor i Linköpings kommun.
Ger stödsamtal under en kortare tid.

Det kostar ingenting att besöka mottagningen.

Här finns mottagningen

Våra lokaler finns på Klostergatan 5 B i Linköping.

Vi som arbetar på mottagningen

Vi som arbetar på mottagningen är socialarbetare
med socionomutbildning.

Det är Leanlink som driver mottagningen. 
Linköpings kommun äger Leanlink.

Ring till oss 

Råd och stöd mottagning 013-20 69 68.
Telefontid
Måndag klockan 9.00 - 10.00 och 13.00 - 15.00.
Tisdag klockan 13.00 - 15.00.
Onsdag klockan 9.00 - 10.00 och 13.00 - 15.00.
Torsdag klockan 9.00 - 10.00 och 13.00 - 15.00.
Fredag klockan 9.00 - 10.00 och 13.00 - 15.00.

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut