Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Eldningsförbud i Linköping och hela Östergötland. Läs mer här: http://www.linkoping.se/kommun-och-politik/kommunens-organisation/krisorganisation/

Stöd till anhörig

Kommunen ger stöd till anhöriga.
Du kan få stöd genom samtal i grupp eller ensam.
Det finns stöd både till dig som är barn, ungdom
eller vuxen.
Det finns flera utförare som på uppdrag av
Linköpings kommun ger stöd till anhöriga.

Två personer sitter på en bänk

 

Anhörigstöd i grupp

Stöd till dig som har en vän, arbetskollega eller
familjemedlem som har problem med
missbruk eller beroende.

Eleonoragruppen, stöd till barn och unga

Har din mamma, pappa eller någon nära dig problem
med droger?
Är någon i din familj psykiskt sjuk eller blir någon slagen
eller hotad hemma?
Eleonoragruppen ger stöd till barn och unga.

Senast uppdaterad den 19 april 2018

Tillbaka Skriv ut