Fortfarande eldningsförbud i Linköping och hela Östergötland. Läs mer här: Eldningsförbud, mer information

Unga föräldrar

Unga föräldrar

Alla föräldrar behöver stöd i sin nya roll som
förälder till ett barn.
Unga föräldrar arbetar för dig som är 22
år eller yngre och är förälder.
Hos oss träffar du andra unga föräldrar.
Vi vill att du och ditt barn ska få en bra start  
tillsammans.

Kontakta Unga föräldrar

Unga föräldrar har telefonnummer 013-26 25 18.
Sms: 0722-063418

Leanlink driver Unga föräldrar 
Linköpings kommun äger Leanlink.

Kontakta Unga föräldrar 16-22 år

013-26 25 18, sms: 0722-063418

Senast uppdaterad den 21 juni 2018

Tillbaka Skriv ut