Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Eldningsförbud i Linköping och hela Östergötland. Läs mer här: http://www.linkoping.se/kommun-och-politik/kommunens-organisation/krisorganisation/

Fältverksamheten

I Berga, Ryd och Skäggetorp arbetar
fältverksamheten med tonåringar.
Du kan träffa oss som jobbar med fältverksamhet i
skolan och på kvällarna i ditt område.

Vi som arbetar i fältverksamhet pratar gärna med dig
om det som du tycker är viktigt.
Om du behöver kan vi träffas och prata.
Vi stöttar er att skapa och driva aktiviteter som är
positiva för er.
Fältverksamheten vill stödja tonåringar att se och
använda sin kraft att lösa problem.
Vi arbetar nära dig med det som är viktigt för dig.

Fältverksamheten finns på Brigadgatan 24.
Vi har telefonnummer 013 - 20 71 04.

Senast uppdaterad den 28 oktober 2017

Tillbaka Skriv ut