Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Eldningsförbud i Linköping och hela Östergötland. Läs mer här: http://www.linkoping.se/kommun-och-politik/kommunens-organisation/krisorganisation/

Ungdomsmottagningen

Ungdomsmottagningen är till för dig som är 13-25 år.
På Ungdomsmottagningen finns kurator för dig som
behöver prata med någon.
Inga frågor eller funderingar är för stora eller för små.

Om Ungdomsmottagningen

Du kan ringa ungdomsmottagningen om du är ledsen,
stressad eller har ångest.

Eller om du vill prata om kärlek, sex och din kropp.

Du kanske funderar på vem du är eller har problem
med mat eller vikt.
Kuratorn och du samtalar om det som är viktigt för dig.
På ungdomsmottagningen arbetar personal från 
Region Östergötland och kommunen tillsammans.

All personal på Ungdomsmottagningen har tystnadsplikt.

Det kostar inget att besöka Ungdomsmottagningen.

Ungdomsmottagningen finns på Platensgatan 10.
Vi har telefonnummer 010-105 96 85 (Tele Q).

Det är Leanlink som driver Ungdomsmottagningen
tillsammans med Region Östergötland.
Linköpings kommun
äger Leanlink.

Senast uppdaterad den 28 oktober 2017

Tillbaka Skriv ut