Fortfarande eldningsförbud i Linköping och hela Östergötland. Läs mer här: Eldningsförbud, mer information

Ungdomsresurs sysselsättning

Vi vänder oss till dig som är 16-22 år och
behöver psykosocialt stöd.
Du får stöd att komma gång med praktik
eller sysselsättning.

Ungdomsresurs sysselsättning erbjuder dig

Rådgivning och vägledning till dig och din familj.
Sysselsättning för ungdom 16-22 år som inte går
i gymnasiet eller arbetar.
Sysselsättning kan vara praktik på arbetsplats  
eller skapande arbete i vår ateljé.
Vi anpassar stödet efter dina behov.

Ungdomsresurs finns på Drottninggatan 50.

Vi som arbetar på Ungdomsresurs

Vi är en medarbetare på ungdomsresurs sysselsättning
som har lång erfarenhet av socialt arbete med ungdomar.

Ring oss gärna för att få veta mer.
Vi har telefonnummer 013-20 59 77.

Senast uppdaterad den 5 maj 2018

Tillbaka Skriv ut