Fortfarande eldningsförbud i Linköping och hela Östergötland. Läs mer här: Eldningsförbud, mer information

Familjerådgivning

Familjerådgivningen finns för dig eller er som har
problem i en parrelation.

Du eller ni vill samtala om och förbättra relationen.
Du eller ni vill bli bättre på att hantera konflikter.
Du kan komma ensam eller tillsammans som par
till familjerådgivningen.

Någon av er ska vara bosatt i Linköpings, Kinda  
eller Åtvidabergs kommun.
Familjerådgivningen för inga journaler och du kan
vara anonym.

Besöken kostar 180 kronor.

Du kan kontakta Leanlink om du vill komma på Familjerådgivning.
Linköpings kommun äger Leanlink.
Telefonnummer 013-26 34 00.

Du kan också kontakta Linköpings Stadsmission.
Telefonnummer: 013-26 38 66

Kontakta Familjerådgivningen

013-26 34 00


Tisdagar 8.30 - 9.30
Fredagar 10.30 - 11.30

Ågatan 31

Senast uppdaterad den 21 juni 2018

Tillbaka Skriv ut