Anmälan till Kulturskolans undervisning

Du är välkommen att anmäla ditt barn till
Kulturskolans undervisning i
musik, bild och form, teater eller dans.

Anmäl via internet

Du kan anmäla ditt barn till Kulturskolan via internet. 

Anmäl via brev eller telefon

Ring till Kulturskolan om du vill att vi skickar en
blankett för anmälan eller vill ha hjälp att fylla i ansökan.

Telefon 013-20 73 60 eller 013-20 73 70

Adress
Linköpings Kulturskola
Östgötagatan 15
582 32 Linköping

Kö till Kulturskolan

I juni månad skickar vi brev till
alla som fått plats nästa termin.
Många barn och ungdomar vill komma till Kulturskolan.
Ibland finns det inte plats direkt för alla som vill.
Om det inte finns plats står din ansökan i kö.
Kulturskolan tar kontakt med dig när det finns en plats
ledig för ditt barn.
Den anmälan som har stått längst tid i kön får den plats
som blir ledig.

Vill du veta var i kön din anmälan står kan du ringa
till Kulturskolan.
Information om kö till musik telefonnummer 013-20 73 60.
Information om kö till dans, teater, bild och form
telefonnummer 013-20 73 70.

Personuppgifter
Vill du veta hur vi använder de personuppgifter
som vi får in i din ansökan?

Senast uppdaterad den 10 mars 2016

Tillbaka> Skriv ut