Onsdag 13 maj kl. 11.00–14.00 är flertalet av våra e-tjänster stängda på grund av systemunderhåll.

Gå till startsidanGå till startsidan
  • Uppleva och göra

Lättläst bokcirkel

Lättläst bokcirkel på Agora med fokus på att träna svenska.

Datum:
Tid:-
Plats:Agora
Arrangör:Agora
Händer som håller i ett antal böcker

Öva på att läsa på svenska.

Vi läser en lättläst bok högt tillsammans. Vi pratar om ord, språk och om boken. Madelen leder bokcirkeln.

  • Onsdagar
  • Klockan 12:30-13:30
  • För vuxna
Tillgänglighet - Dold för besökare
Biljett och bokning - Dold för besökare
Kostnad - Dold för besökare


Sista anmälningsdag - Dold för besökare
Länk - Dold för besökare
Kontaktuppgifter - Dold för besökare

Information om evenemanget

Typ av evenemang:
  • Kurs och utbildning
Datum:
Tid:
Plats:Agora
Arrangör:Agora
Senast uppdaterad: