Publicerat:
Sommaruppehåll för leveranser till Stadsarkivet
Bara en påminnelse till er som tänkt göra ordningsarbeten och leverera arkivhandlingar till oss den närmaste tiden.
Alltid mycket att göra den sista tiden innan sommarsemestern. Sedan brukar man förhoppningsvis få tid för ordningsarbeten i närarkiv. Se till att gallra samt ordna det som ska skickas för bevarande i Stadsarkivet. Slutbetyg kan till exempel lämnas till oss redan 3 månader efter skolavslutningen.
Leveransuppehåll
Några veckor under sommaren har vi inte samma möjlighet att ta emot leveranser. Uppehållet kommer att vara mellan 6 juli och 21 augusti. Sedan kan ni boka in tider och leverera som vanligt från och med den 24 augusti.
Trevlig sommar önskar vi på Stadsarkivet!
Senast uppdaterad: