Dialogmöte inför skolskjutsupphandling

Den 31 juli 2021 löper Linköpings kommuns nuvarande avtal om skolskjuts ut och därför är det dags att påbörja en ny upphandling av skolskjutsleverantör. Inför upphandlingen bjuder vi in till ett dialogmöte för entreprenörer den 26 november.

Kommunen räknar med att kunna lägga ut underlaget för upphandlingen i början av 2020. För att ge möjlighet för intresserade entreprenörer att få information och få möjlighet att ställa frågor, bjuder Linköpings kommun in till ett dialogmöte. 

Anmälan

Mötet äger rum den 26 november på Apotekaregatan 13 C, Linköping i lokal Domaren. Mötet startar klockan 18.00 och beräknas pågå till klockan 19.30.
Vi bjuder på fika.

Anmäl deltagande senast den 22 november via e-post:

Den som inte har möjlighet att närvara kan via ovanstående adress be om att få bli kontaktad vid senare tillfälle under november/december och/eller anmäla sitt intresse för att vara med i upphandlingen.

Hjälpte informationen på den här sidan dig?

Hjälp oss förbättra webbplatsen

Hur skulle den här sidan kunna bli bättre?

Senast uppdaterad den 29 oktober 2019