Hoppa till huvudinnehåll

Fixarna

Daglig verksamhet Fixarna finns för dig
som behöver arbeta i en lugn miljö med
mycket stöd av personal.
På Fixarna kan du arbeta med att packa
varor och köra till andra verksamheter.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Exempel på arbetsuppgifter:

Packa och köra ut frukt.

Hämta och lämna material.

Göra inköp och köra saker till verksamheter.

Arbeta med återvinning.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Måltider

Varje dag beställer vi lunch från Kost & Restaurang.

Du berättar för personalen om du vill äta lunch.

Räkning för maten skickar vi hem till dig.

Du kan också ta med egen mat och värma här.

Alla som arbetar får också en frukt om dagen.

Hitta till oss

Daglig verksamhet FIxarna finns i Johannelund. 

Du kan gå, cykla, åka buss eller färdtjänst till oss.

Närmaste busshållplats heter Ödegårdsgatan.

Beslut om daglig verksamhet

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet

från Socialförvaltningen för att arbeta hos oss.

 

Kontakta Fixarna

013-20 69 44

Skogslyckegatan 18c

Senast uppdaterad den 22 juni 2018

Tillbaka Skriv ut