Hoppa till huvudinnehåll

Daglig verksamhet Åleryds kafé

På Åleryds kafé säljer vi mat och fika.
Åleryds kafé är en arbetsplats som liknar ett vanligt jobb.
Vi skapar bra dagar tillsammans.

Detta kan du jobba med på Åleryds kafé

Göra smörgåsar.

Koka kaffe.

Baka kakor.

Sköta diskmaskinen.

Plocka bort och hålla snyggt i kaféet.

Stå i kassan och sälja fika och mat.

Tvätta arbetskläder.

Servera kunder.

Vattna i trädgården under vår och sommar.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

Du jobbar självständigt med lite stöd av personal.

Hitta till oss

Daglig verksamhet Åleryds kafé ligger i Åleryd.

Du kan gå, cykla, åka buss eller färdtjänst hit.

Närmaste busshållplats heter Myntgatan.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Åleryds kafé behöver du ett
beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Åleryds kafé

013-26 34 65

Ålerydsvägen 7 (Åleryds äldreboende)

Senast uppdaterad den 19 april 2024

Tillbaka Skriv ut