Kafé Kollektivet

På Kafé Kollektivet säljer vi fika till studenter.
Kafé Kollektivet är en arbetsplats som liknar ett
vanligt jobb.
Tillsammans skapar vi bra dagar.

Kollektivet

 

Det här kan du jobba med på Kafé Kollektivet

Göra smörgåsar.

Baka kakor.

Sköta diskmaskinen.

Plocka bort och hålla snyggt i kafeét. 

Stå i kassan.

Göra fika till konferenser.

Göra beställningar till kunder.

Tvätta arbetskläder.

Här finns Kafé Kollektivet

Kafé Kollektivet finns på Ågatan 55.

Så här jobbar vi på Kafé Kollektivet

Vi planerar ditt jobb tillsammans.

Du vet vad som ska hända.

Du vet vad du ska jobba med.

Personalen kan Tecken som Stöd.

Du är med och påverkar din arbetsmiljö.
Arbetsmiljö är hur det fungerar på ditt jobb. 

Du behöver ett beslut om daglig verksamhet
från socialförvaltningen för att jobba på Kafé Kollektivet.

Kontakta Leanlink Kafé Kollektivet

0725-800818

Ågatan 55

Senast uppdaterad den 20 september 2018

Tillbaka Skriv ut