Hoppa till huvudinnehåll

Poliskaféet

På Poliskaféet säljer vi mat och fika
till personalen i polishuset.
Poliskaféet är en arbetsplats som liknar
ett vanligt jobb.
Vi skapar bra dagar tillsammans!

Detta kan du jobba med på Poliskaféet

Koka kaffe.

Göra frukost.

Göra smörgåsar.

Baka pajer och göra sallader.

Baka kakor.

Sköta diskmaskinen.

Plocka bort och hålla snyggt i kafeét. 

Stå i kassan och sälja fika och mat.

Arbetet

Du och personalen planerar ditt arbete tillsammans.

Hitta till oss

Poliskaféet finns i polishuset på Brigadgatan 13.

Beslut om daglig verksamhet

För att arbeta på Poliskaféet behöver du ett
beslut om daglig verksamhet från Socialförvaltningen.

Kontakta Poliskaféet

072-406 96 81

Brigadgatan 13 (i polisens lokaler)

Senast uppdaterad den 12 april 2024

Tillbaka Skriv ut